L’Institut Cavall Bernat és un dels centres més fidels i que més bona rebuda ofereix als ponents d’Escola i Empresa. En les últimes setmanes del curs s’han dut a terme diverses xerrades tant a cicles formatius com a la ESO, en aquesta ocasió ha estat Jordi Picas l’encarregat de dirigir-se als alumnes per parlar-los del món empresarial. Picas és el Director de Mundisa, una empresa de distribució d’aliments gourmet per la restauració.

Picas ha explicat com, després de pendre les regnes del negoci familiar, va haver de refundar l’empresa i convertir-la en el que és avui. D’uns períodes més difícils Mundisa ha aconseguit fer-se un lloc en el món de la distribució nacional, un espai molt competit. Picas ha recomenat als alumnes que es formin sempre, fins i tot després d’acabar els estudis.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial