La xerrada d’avui d’Escola i Empresa ha tingut lloc a Barcelona, a l’INS Francisco de Goya amb alumnes de 4t d’ESO del centre. El ponent encarregat de dirigir-la ha estat Ricard González, el director d’Infraplan, una empresa que es dedica a fer mapes per altres empreses i institucions gubernamentals.

La xerrada s’ha desenvolupat en un ambient relaxat on els alumnes han aportat el seu gra de sorra preguntant al ponent coses relatives al món de l’empresa i de la seva experiència personal. González ha explicat com desde la seva empresa ajuden a conèixer millor la realitat gràcies a la capacitat que tenen per mostrar les dades de manera intel.ligible als seus clients.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial