Escola i Empresa s’ha traslladat avui fins a Celrà. L’empresària Celeste Senés, propietària i administradora de CoEspai Girona, ha estat l’encarregada de fer la xerrada als alumnes de 4t d’eso, 1r i 2n de Batxillerat de l’institut del poble.

Senés ha definit l’activitat de la seva empresa com un espai de treball, reunions i esdeveniments dirigit als emprenedors, autònoms, freelance i microempreses. “Un lloc ideal per inspirar-se, adquirir coneixement i compartir espai”, ha indicat Senés. Els alumnes han estat molt interessats en aquesta nova idea de negoci i no han parat de fer preguntes mostrant les seves inquietuds. S’ha generat una sessió molt entretinguda i participativa.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de TerrassaCoatresa Inaccés Irestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial