Escola i Empresa s’ha traslladat avui fins a Celrà. L’empresària Celeste Senés, propietària i administradora de CoEspai Girona, ha estat l’encarregada de fer la xerrada als alumnes de 4t d’eso, 1r i 2n de Batxillerat de l’institut del poble.

Senés ha definit l’activitat de la seva empresa com un espai de treball, reunions i esdeveniments dirigit als emprenedors, autònoms, freelance i microempreses. “Un lloc ideal per inspirar-se, adquirir coneixement i compartir espai”, ha indicat Senés. Els alumnes han estat molt interessats en aquesta nova idea de negoci i no han parat de fer preguntes mostrant les seves inquietuds. S’ha generat una sessió molt entretinguda i participativa.