Durant aquest mes de maig, el programa Escola i Empresa ha compartit una sessió a l’Ins Cendrassos de Figueres, uns 25 alumnes del cicles formatius han gaudit d’una interessant sessió dirigida per l’empresari Francesc Planas.

Francesc Planas, és el Conseller delegat de Prefabricats Planas, empresa fundada l’any 1939 pel seu pare.

El Sr. Planas ha explicat als alumnes els seus inicis a l’empresa, des de que es dedicava a la fabricació de petits elements de pedra artificial, biguetes i tubs fins el seu moment d’expansió en el sector del prefabricat de formigó. Quines tasques desenvolupa en el seu dia a dia dins l’empresa. Ha remarcat la importància que té la innovació en el seu sector.

Els alumnes han pogut valorar la importància que té l’activitat empresarial en el nostre dia a dia, present sempre al nostre entorn. També han reflexionat sobre les habilitat per crear un bon empresari.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial