Enric Paredes ha estat l’encarregat de fer les dues sessions del programa Escola i Empresa a l’INS Cendrassos de Figueres, per els alumnes dels Cicles Formatiu.

Enric Paredes és soci Director de l’empresa PAREDES ASSOCIATS, dedicada a l’assessorament d’empreses en consultoria i en l’àmbit Fiscal, laboral, economicofinancera, comptable, RRHH o protecció de dades.

Enric ha realitzat dues sessions interessants on els alumnes han escoltat i han fet preguntes sobre temes del món de l’empresa, des de les tasques dels dia a dia d’un empresari com de les seves habilitats.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial