L’INS Collblanc de La Canonja ha rebut la visita de Guifré Homedes. Han estat quasi 100 alumnes de 4t d’ESO en dues sessions qui han participat en les xerrades amb el director de l’àrea de Barcelona d’Amat Immobiliària, una empresa familiar de serveis immobiliaris que ja es troba en la tercera generació de la nissaga.

Per Homedes, una de les coses més importants és la satisfacció dels seus treballadors, a la vegada que oferir un servei immillorable als clients. La motivació és, igualment, segons el que ha explicat el ponent als alumnes, una característica clau per l’activitat empresarial.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial