Avui ha realitzat el seu debut a Escola i Empresa Josep Gaset. La sessió s’ha dut a terme a l’INS Corbera de Llobregat amb alumnes de 1r de Batxillerat del centre. Gassot és fundador de l’empresa Biblox, productor de blísters i safates de plàstic, amb més de 100 treballadors en plantilla.

L’experiència de Gaset és interessant ja que la seva empresa és un CET (Centre Especial de Treball), que per tant dona llocs de treball a persones amb alguna discapacitat. Per Gaset aquest punt és important pel valor social que li dona a la seva empresa. Per altra banda, al llarg de la xerrada els alumnes i el ponent han pogut debatre sobre diversos temes relacionats amb el món de l’empresa, com els acomiadaments, la competència, el moment fundacional d’una empresa, i moltes altres qüestions que han enriquit el poc més d’una hora que ha durat la sessió.