El Programa Escola i Empresa s’ha desplaçat avui a Tarragona, on la Beatriz Mesas, directora d’innovació de CIANO Cafè artesà d’Alcover, ha fet la seva ponència a l’Institut de Tarragona.
CIANO Cafè artesà d’Alcover és una empresa familiar que remunta els seus orígens amb un petit restaurant. La Beatriz ha explicat als alumnes la seva trajectòria des de que va acabar els estudis i la seva incorporació al món laboral. La ponent ha posat en rellevància el seu caràcter emprenedor que ha permès la ramificació i diversificació de l’empresa dins el seu mateix sector.
Ha estat una sessió ben amena i enriquidora, on els estudiants han estat molt atents i han pogut valorar la importància de les empreses, tant siguin grans o petites, en la nostra societat.