Marc Cerón, segona generació al capdavant de l’empresa familiar Ilerda Serveis, que va fundar el seu pare fa trenta anys, ha traslladat a la sessió d’avui el valor de la higiene com a contribució específica a la nostra societat i la importància de progressar tant a nivell d’equip, dins de l’empresa, com a nivell de les tasques de caire extern (clients i proveïdors).

El grup d’alumnes, de l’INS Dertosa de Tortosa, han escoltat captivats els motius que han dut a Cerón a expandir l’empresa i projectar-la a nivell europeu. En aquest sentit, la necessitat de formar-se i de comptar amb un bon equip han estat fonamentals per arribar a esdevenir un referent en el sector.

Així mateix, Cerón ha convidat als alumnes a fer les seves aportacions sobre quin creuen que és  el paper de l’empresariat en el seu dia a dia. A partir d’aquí, i recollint les aportacions de l’alumnat, s’han tractat conceptes com el màrqueting i la imatge de l’empresa, la responsabilitat amb el medi ambient, el repte de fidelitzar la marca que el seu pare va crear, etc… en definitiva, aspectes que han estat decisius en l’evolució i creixement de l’empresa.