L’INS El Sui de Cardedeu ha participat en el programa Escola i Empresa, amb el qual FemCat acosta el món de l’empresa als alumnes de tot el territori català. En aquest ocasió ha estat Jaume Agustí, fundador de Zenks World i soci de Barcelona Global, que ha fet dues sessions per quasi 60 alumnes de 4t d’ESO i 1r de batxillerat. Zenks World és un club internacional de persones positives i amb talent que ofereixen les seves capacitats a canvi d’agraïments.

Agustí, amb molts anys d’experiència en el món de la publicitat, creu que el més important en la carrera professional és dedicar-se a allò que et faci feliç, i dedicar-hi totes les energies perquè tiri endavant.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial