Escola i Empresa s’ha traslladat fins l’Ins Ermessenda de Girona. L’Empresari Xim Raurich, Conseller Delegat de Grup Tramuntana, ha estat l’encarregat d’explicar als alumnes de 4t d’ESO, quina ha estat la seva experiència personal en el món empresarial.

Els alumnes han estat molt participatius, fent preguntes a en Xim, com per exemple, com viu un dia qualsevol al capdavant de la seva empresa, quina és la relació que manté amb els seus treballadors o per què li agrada ser empresari.

Un debat molt interessant en el que han gaudit tots els participants.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial