Escola i Empresa s’ha desplaçat avui a l’escola Betània Patmos per fer dues xerrades pels alumnes de 1r i 2n de batxillerat del centre. La primera xerrada ha estat a càrrec de Clara Pastor, fundadora i directora de l’editorial Elba, que es centra en l’edició de llibres sobre art principalment.

Pastor ha creat la seva pròpia editorial després d’estar molts anys treballant de directora editorial al gegant del sector Planeta. Durant la xerrada Pastor ha reflexionat sobre el significat de ser empresari, i ha incidit en què no cal tenir una gran empresa, ni créixer constantment, per ser empresari. També ha volgut compartir amb els alumnes la passió pel que fa, i per tant transmetre’ls que si poden es dediquin a fer quelcom que els motivi de veritat.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial