L’Escola Tècnica Girona ha rebut la visita d’en Joan Agustí, Director General de MANXA 1876, que ha debutat com a ponent del programa Escola i Empresa amb els alumnes dels Cicles Formatius de Grau mitjà i Grau Superior d’Activitats Comercials de l’Escola Tècnica Girona.

En Joan Agustí ha explicat als alumnes les diferents àrees de Manxa, Manxa ferros distribueix i transforma productes siderúrgics dirigit al sector d’edificacions i transformacions metàl·liques, sempre certificant la traçabilitat dels seus productes, l’altre àrea industrial, i àrea de Bricolatge, on es poden trobar entre d’altres parament de la llar.

Ha estat una sessió entretinguda i participativa, els alumenes han valorat les habilitats necessàries per arribar a ser un bon empresari.