Acostant-nos al final d’any, el programa Escola i Empresa no s’atura, i avui hi ha hagut una sessió doble en dues escoles diferents, l’IES Eugeni d’Ors i l’Escola Montagut, pels alumnes de 4t d’ESO d’ambdues Escoles que ha dirigit el senyor Joaquim Jubert. Jubert és el fundador i director del despatx d’advocats Jubert & Associats, que va fundar el 1994. Jubert & Associats es dedica principal al dret mercantil i al processal, sent aquestes dues branques en les que desenvolupa el bufet la major part dels seus casos.

Jubert ha explicat als alumnes que no sempre es té la idea de fer una empresa desde el primer dia, a vegades el propi camí professional t’hi porta, com a ell, que en un moment donat, després de molts anys d’experiència en altres bufets d’advocats, va decidir donar el salt i fundar el seu propi despatx. Per Jubert, el més important són les persones, que tothom estigui alineat amb el projecte que emprens.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial