El programa Escola i Empresa ha arribat aquesta setmana fins a Lleida. Han estat dues xerrades dirigides per Jaume Alsina, Director General d’Àrea de Guissona, una de les empreses de producció, distribució i venta de productes càrnics més grans de Catalunya. Àrea de Guissona dóna a feina a més de 4500 persones i té més de 500 botigues repartides per Catalunya.

Alsina ha parlat dels reptes que li suposa dirigir un grup tan gran i també de les oportunitats que tenen de cara al futur com a empresa de referència al pais. Durant la xerrada s’ha parlat també de les habilitats que haurien de tenir els futurs emprenedors.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial