Joan Font, fundador, president i director general del grup Bon Preu-Esclat, va dur a terme una sessió doble del programa Escola i Empresa a l’INS Illa de Rodes de Roses. L’empresa integra una cadena de supermercats -i de distribució alimentària- i un grup de benzineres.
El grup Bon Preu es va iniciar amb un petit comerç dedicat a la venta de bacallà en mercats locals i actualment son més de 6000 treballadors Joan Font és un dels actors d’aquesta història d’èxit i avui ha dedicat el seu temps als alumnes de 4t d’ESO d’economia i emprenadoria.

El director del centre, el Sr. Josep Lluis Tejeda, ha donat la benvinguda a en Joan Font abans de donar pas a la sessió. En Joan a copsat l’atenció dels alumnes que han fet preguntes interessants al ponent.