Avui, els alumnes de 2on de Batxillerat de l’INS Illa de Rodes han rebut virtualment a l’empresari Adrià Masip, que des del 2016 és el co-fundador de l’empresa Burgeon, dedicada a millorar la gestió mediambiental d’algunes empreses i Ajuntaments.

L’Adrià ha començat fent algunes preguntes a mà alçada per tenir més informació sobre els interessos del alumnes, i tenint en compte les respostes els ha introduït la importància de saber idiomes i en especial anglès, ja que vivim en una societat internacionalitzada i, cada vegada més, és un recurs primordial.

També ha posat molt èmfasis en l’elecció i desenvolupament dels estudis i coneixements necessaris per entrar al món laboral i/o ser emprenedor, els ha animat a que provin coses, tant en el món acadèmic com en el laboral, ja que així els serà més fàcil trobar el què realment els agrada i els pot ser d’utilitat pel seu futur.

I finalment, després de la interacció i preguntes dels alumnes, l’Adrià els ha dit que els anys dedicats a la vida laboral poden ser més de 30 i per tant és crucial passar-los fent allò que realment t’agrada i t’omple.