Elaborat conjuntament amb el Departament d’Ensenyament, el programa Escola i Empresa se centra en la trobada entre l’alumnat i una persona que dirigeix la pròpia empresa que els explica la seva vivència als alumnes. La conversa amb aquesta persona i la reflexió sobre la seva motivació i dia a dia ajudarà els i les estudiants a visualitzar aspectes de la vida a l’empresa i del seu paper en la societat des d’una perspectiva diferent a la que és habitual.

Aquest curs ens ha visitat el senyor Alfonso Díez David, Director de RRHH de Nissan España, Àfrica, Orient Mitjà, Índia i Europa

La xerrada d’una hora consisteix en apropar els empresaris i les empresàries al joves. Què els obsessiona? Per què els agrada la seva feina? Quines habilitats requereix? A través d’un diàleg amb l’alumnat d’Educació Secundària, es pretén aconseguir un impacte positiu i engrescador que ajudi a visualitzar el rol de les persones a l’empresa.

Els alumnes de Formació Professional de l’institut JV Foix participa des-de fa 6 anys en el programa i la valoració dels alumnes i els professors és excel·lent