Imma Amat – Directora Amat Immobiliaris

Fa anys que participo al programa “Escola i Empresa” de FEMCAT. He anat a molts IES arreu de Catalunya, he vist diferents formes d’ensenyar i diferents motivacions per part del professorat, però no he vist cap com l’IES Jaume I de Salou. Per mi és l’Institut de referència.

Hi he anat quatre anys seguits a fer dues sessions cada vegada, amb una assistència de 80 alumnes de mitjana per sessió, i és dels instituts on te n’adones de seguida que han preparat la sessió abans, que els alumnes saben a què van, s’han mirat la nostra web, tenen idea de què és l’emprenedoria, etc..

Però no és això el que em sorprèn, sinó la quantitat de coses creatives que són capaços de tirar endavant. Sense anar més lluny, aquest any he vist:

–       Una exposició de dracs feta per alumnes de 1er en ocasió de Sant Jordi, hi havia un munt. Tots maquíssims!

–       Un treball sobre l’habitatge per a persones discapacitades, que consistia en unes maquetes dissenyades pels alumnes amb les seves corresponents habitacions i mobles. Molt interessant.

–       Una gran vidriera plena de poesies fetes pels alumnes per Sant Jordi.

–       Una exposició sobre el dia de la dona.

I el més impressionant, unes escultures d’animals i diverses màscares fetes a la classe de plàstica per la representació del musical “El Rei Lleó” que els alumnes van fer fa poc al teatre de Reus.

En un ambient així no és estrany que sorgeixin grups d’emprenedors com els nois de l’equip Max Light que van guanyar un premi Repte-Emprén que els hi va suposar un interessantíssim viatge a Silicon Valley.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial