En Marc Cerón ha visitat avui els i les alumnes de l’Institut Jaume Huguet de Valls per traslladar-los la seva experiència en l’àmbit de l’emprenedoria, on va arribar seguint el camí del seu pare i en el qual s’ha sabut posicionar amb passió i esforç. Per en Marc és molt important la formació contínua, estar al dia de les necessitats del mercat en la mateixa mesura que les necessitats que emergeixen de la mateixa societat, de les polítiques ambientals, etc. En aquest sentit, la sostenibilitat i el compromís amb el medi ambient són algunes qüestions que des de Ilerda Serveis han sabut posar en valor i destacar com a aspectes rellevants entre els seus objectius.

Per a aquest empresari, és crucial estar actiu i implicat a tots nivells, des de l’associacionisme fins a aquelles empreses que vetllin per donar un millor servei a les persones. Així és com, segons Ceron, s’aconsegueix avançar cap a la competitivitat i el progrés. L’alumnat s’ha mostrat molt atent i participatiu.