El programa Escola i Empresa ha participat per primera vegada a l’INS Jaume Huguet de Valls , l’encarregat de dur a terme la xerrada ha estat l’Adrià Garcés, co-fundador i gerent de Petits enginyers, empresa dedicada a organitzar activitats de ciència i tecnologia per a nens i joves mitjançant l’experimentació, raonament i diversió. L’Adrià ha fet una sessió doble, la 1ª ha estat amb 25 alumnes de 1r i 2on del cicle formatiu de grau mig d’Informàtica, i la 2ª amb alumnes de cicles formatius de grau mitja de 2on de les especialitats de: comerç. administratiu i macarrònica.

Els alumnes s’han interessat per diferents aspectes de la xerrada tan per la seva tasca a l’empresa com pel treball que desenvolupen a Petits enginyers, entre tots i totes han enumerat els valors que ha de tenir un bon empresari, han valorat la importància que tenen les empreses en la nostra societat i han fet bones reflexions al respecte.
Tots han sortit prou contents de la sessió i els hi ha agradat molt la nova experiència.