Ens hem tornat a traslladar fins a l’Ins Jaume Vicens Vives, per participar de nou amb el programa Escola i Empresa davant de 135 estudiants Els alumnes de 1r de batxillerat d’economia d’empresa del centre Jaume Vicens Vives de Girona, han participat a una nova sessió del programa Escola i Empresa.

Teresa Navarro, ha estat de nou l’encarregada de fer la sessió als alumnes, Teresa els ha explicat als alumnes què és FEMCAT i més concretament el projecte Escola i Empresa, ha estat una sessió on s’ha tractat la importància de l’empresa per a tothom. Els alumnes han estat molt participatius.