Aquesta setmana el programa Escola i Empresa ha desplaçat un ponent fins a Móra d’Ebre per dur a terme una xerrada amb els alumnes de l’INS Joan Coloma. En aquest cas ha estat Joaquim Jubert, fundador del despatx d’advocats Jubert & Associats, dedicat al dret mercantil principalment.

Jubert ha explicat als alumnes que un non neix sent empresari, en el seu cas, ell va prendre la decisió ben entrada la seva carrera professional després d’estar uns quants anys treballant en despatxos de tercers.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial