La sessió d’avui d’Escola i Empresa ha tingut lloc a l’institut Joan Fuster, Les dues sessions les ha dut a terme Arancha Ruiz, experta en Personal Branding i Head Hunter, que ha parlat amb 73 alumnes de 4t d’ESO d’aquest centre barceloní.

Arancha Ruiz ha recomanat als alumnes que és de vital importància formar-se contínuament al món que vivim, amb realitats en permanent estat de canvi. Per altra banda, també ha ressaltat que és imprescindible saber idiomes, sigui quin sigui l’objectiu professional ja que el món laboral està molt globalitzat i és cada cop més necessari dominar altres llengües més enllà de la materna.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial