El jove emprenedor Adrián Garcés ha visitat avui els i les alumnes de l’institut Joan Guinjoan de Riudoms per traslladar-los la seva experiència en l’àmbit de la ciència i tecnologia aplicades a l’aula. En aquest sentit, l’Adrián explica que van fer d’un problema real, com és la manca de recursos educatius, la seva ocupació principal.

Així va ser com amb esforç i perseverança van cobrir una necessitat que els ha dut a dia d’avui a posicionar-se com una de les empreses líders en el sector dins la província. L’alumnat ha participat activament durant la sessió fent aportacions i preguntes a les quals el ponent ha sabut donar resposta d’una forma amena i molt propera. La tutora del grup ha demanat al ponent que donés alguns consells a aquells/es joves de CFGM de comerç que tenen la vida laboral a tocar. Per l’Adrián la clau és recolzar-se d’un bon equip, estar ben informat en tot moment i saber posar en valor aquelles habilitats que et fan diferent dins el món laboral.