Acostant-nos al final de curs, el programa Escola i Empresa no s’atura i avui ha fet una visita al centre INS Joan Guinjoan, amb un ponent debutant en aquesta sessió, Xavier Ferrer, davant dels alumnes de 4t d’ESO del centre. Ferrer és un dels impulsors del Celler Mas Vicenç, un celler familiar que, a més de produir més de 50.000 ampolles de vi a l’any, ofereix novedoses activitats relacionades amb le món del vi.

Ferrer ha explicat com va ser la visió empresarial que van tenir ell i el seu germà per reconduir l’empresa familiar. La innovació dins el món del vi, un món molt competitiu i amb molts tipus de productors diferents, els ha fet destacar d’entre una multitud de cellers petits.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial