Avui a l’INS Joan Guinjoan els alumnes de 1er i 2on de Batxillerat i de Cicles han rebut el feedback de l’empresari Adrià Masip, que des del 2016 és el co-fundador de l’empresa Burgeon, dedicada a millorar la gestió mediambiental d’algunes empreses i Ajuntaments. L’Adrià ens ha explicat que són una empresa petita en la qual 2 persones fan tot el treball, tant administratiu, de comptabilitat com de projectes, per això des de fa temps estan fent teletreball i així poden reduir despeses i temps.

També ens ha explicat, que tot i especialitzar-se en la branca de la investigació, un dia se’n va adonar que aquell no era el camí que volia prendre, i va decidir muntar el seu propi negoci amb una idea innovadora que podia oferir uns serveis mediambientals inexistents fins aleshores, i ha animat als assistents a no quedar-se estancats en un àmbit que no els agrada, tot i haver-hi posat molts esforços, i que s’arrisquin a buscar i a canviar.

Finalment, l’Adrià ha fet vàries preguntes als alumnes perquè responguessin a mà alçada i així fer-los participar tot i la dificultat de l’entorn virtual. Mitjançant les preguntes i respostes ha volgut compartir amb ells que totes les feines que han fet i que faran els donaran coneixements i aprenentatges que els serviran per quan trobin allò que els agrada; i també ha volgut reforça la importància de tenir idiomes per fer-se un lloc en el món empresarial.