La primera sessió d’Escola i Empresa ha estat a Igualada, al centre INS Joan Mercader. Probablement hagi estat la xerrada més nombrosa en quantitat d’alumnes de totes les que s’han fet dins el programa, fins a 150 alumnes hi han assistit. El ponent que ha assumit el repte ha estat Joaquim Coello, Director General de Gamesa, empresa dedicada a la producció de turbines per l’aprofitament de l’energia Eòlica.

Coello ha volgut transmetre als alumnes la seva llarga experiència al capdavant de vàries empreses d’una manera senzilla. D’aquesta manera, ha parlat dels grups d’interès que determinen el camí que pren cadascuna, depenent en molta mesura de l’habilitat dels dirigents executius per fer que tots els grups treballin per una mateixa causa. Així mateix, Coello ha explicat que per ell una de les coses més importants per l’empresa és la predictibilitat, que permetrà poder pensar a llarg plaç.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial