L’empresa Kiwisac es una petita empresa de la província de Lleida que va començar el seu recorregut el 2008 essent poc més que una idea. Avui dia Kiwisac s’ha convertit en una realitat consolidada, una empresa que ven bosses per mares i altres productes per aquest segment en un mercat molt disputat.

La seva fundadora Núria Martell ha explicat avui la seva història als alumnes de secundària del centre lleidatà INS Joan Oró. A banda de descobrir el seu periple personal com a emprenedora, els alumnes han pogut parlar amb la Núria de molts temes relacionats amb el món de l’empresa. Una de les coses en què s’ha fet més ènfasi és en el factor de risc que qualsevol emprenedor ha d’assumir abans de començar qualsevol projecte empresarial o a l’hora de llençar qualsevol producte o servei al mercat.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial