Avui ha fet el seu debut a les xerrades d’Escola i Empresa l’empresari Ricard Vizcarra. Ha estat a Lleida, per alumnes de 1r de batxillerat del centre. Vizacarra és fundador de l’enginyeria Ecoestudis, dedicada al mediambient desde fa 20 anys.

Vizacarra ha dirigit una sessió entretinguda on la curiositat dels alumnes ha fet sorgir interessants debats sobre la sostenibilitat a les empreses, o el tema de la responsabilitat social corporativa. Pel ponent una de les claus per un projecte empresarial és la motivació dels treballadors, en aquest sentit també ha animat als alumnes a trobar la seva motivació per encarar el món professional.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial