L’Institut Joaquima Pla i Farreras de Sant Cugat del Vallès ha rebut la visita d’Alejandro Martínez, que ha impartit dues xerrades dins el marc del programa Escola i Empresa per més de 100 alumnes de 4t d’ESO. Alejandro Martínez és director de l’empresa d’auditoria i consultoria Grant Thornton, una empresa internacional amb prop de 39.000 treballadors i una facturació aproximada de 4.000 milions d’euros anuals.

Alejandro Martínez ha explicat el concepte de qualitat com a pilar fonamental dels serveis que ofereix Gant Thornton, i sobre el que, igualment, qualsevol projecte empresarial s’hauria de fixar. Així mateix, cal tenir molt d’esperit crític per no aturar-se mai en l’objectiu de millorar.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial