El programa Escola i Empresa s’ha desplaçat avui fins a Lleida, al centre INS Josep Lladonosa, on Montse Vila ha fet una xerrada del programa pels alumnes de 1r de batxillerat del centre. Montse Vila ha fundat la seva pròpia companyia de màrketing digital, i té clients a Espanya i a Llatinoamèrica.

Montse ha explicat què és, al seu parer, convertir-se en empresari, i ha volgut transmetre als alumnes que la sensació de crear la teva pròpia empresa, i que els clients responguin, no té preu.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial