En Joan Castell s’ha desplaçat fins a la Bisbal, concretament fins a l’Institut La Bisbal situat al carrer Eusebi Diaz Costa. Aquesta vegada han estat els alumnes del CFGM de gestió i administració, uns 30 alumnes en total, els que han participat a la xerrada d’Escola i Empresa.

En Joan Castell ha compartit una sessió interessant parlant de temes relacionats amb el món de l’empresa. Entre tots hem desxifrat les tasques del dia a dia d’un empresari i quines serien les habilitats necessàries per poder assolir l’èxit.