Escola i Empresa s’ha desplaçat per primera vegada fins a La Bisbal de l’Empordà.

La ponent de la jornada ha estat Maria del Mar Nogareda directora general d’Hipra, una companyia farmacèutica veterinària dedicada a la recerca, producció i comercialització de productes per a la Salut Animal, investigant, registrant, produint i comercialitzant productes d’alt valor afegit per a la prevenció de patologies en animals d’abast.

Durant la sessió la ponent i els alumnes han parlat de la importància que té la recerca a la seva empresa, dedicant el 10% de la facturació anual a R+D. Els valors també ha estat un altre tema tractat, i els ha indicat que l’excel·lència la credibilitat i l’optimisme són els de Hipra.

Els alumnes del Cicle formatiu de grau mitjà de gestió administrativa han estat molt interessants en la ponència i han fet moltes preguntes a la ponent força interessants.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial