L’institut INS La Llauna de Badalona ha participat en el programa Escola i Empresa la segona setmana de març. En aquest ocasió ha estat Gabriel Jené, director de La Mallorquina, qui ha impartit una sessió als alumnes de 1r de batxillerat del centre. La Mallorquina és una empresa tèxtil de llarga tradició a Catalunya, que es troba actualment en la tercera generació familiar.

Jené ha explicat com d’important és saber adaptar-se als canvis que la societat experimenta permanentment, ja sigui pels gustos dels consumidors o per les innovacions constants que hi ha en el món empresarial.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial