El Víctor Ribalta, gerent de l’empresa Ribalta i Fills S.A., empresa de construcció, àrids i formigó d’Oliana, ha participat en el programa Escola i Empresa al centre INS La Valira situat a La Seu d’Urgell, a la província de Lleida.
El ponent ha compartit una estona d’aprenentatges amb els alumnes del centre, uns 40 nois i noies de 4t d’ESO.
A través de la seva experiència personal seguint amb l’empresa familiar, el Víctor Ribalta ha compartit els tres punts clau per portar una empresa segons el seu punt de vista: responsabilitat, aprenentatge mitjançant el treball en equip i passió.