El Víctor Ribalta, gerent de l’empresa Ribalta i Fills S.A., empresa de construcció, àrids i formigó d’Oliana, ha participat en el programa Escola i Empresa al centre INS La Valira situat a La Seu d’Urgell, a la província de Lleida.
El ponent ha compartit una estona d’aprenentatges amb els alumnes del centre, uns 40 nois i noies de 4t d’ESO.
A través de la seva experiència personal seguint amb l’empresa familiar, el Víctor Ribalta ha compartit els tres punts clau per portar una empresa segons el seu punt de vista: responsabilitat, aprenentatge mitjançant el treball en equip i passió.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial