El senyor Josep M. Lloreda a dut a terme una xerrada dels cicles d’Escola i Empresa pels alumnes de l’INS Lliçà. Lloreda és el Director General de KH7 Lloreda, líder en la venta de productes de neteja a l’estat espanyol. L’empresa té prop de 90 treballadors i opera en 17 països.

Lloreda ha pogut dialogar amb els alumnes i entre d’altres coses els ha parlat de la capacitat d’adaptació que han de tenir les empreses. Sense anar més lluny, la seva va fer un gran canvi els anys 90 per poder sobreviure la crisi que hi havia llavors, i s’en van sortir amb èxit.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial