L’encarrgat de dur a terme la xerrada d’avui d’Escola i Empresa ha estat Roman Trias, Director Comercial a Catalunya de Carburos Metálicos, empresa dedicada a la venta de materia prima i refinat de gasos, integrada al seu temps al grup més gran anomenta Air Products. Trias ha fet una sessió amb els alumnes de 4t d’ESO del centre.

Roman Trias ha explicat curiositats de la seva empresa, que tot i ser una empresa industrial està present en el dia a dia de les persones en tot tipus de productes quotidians. Així mateix, Trias ha explicat l’evolució de la seva empresa dins els criteris de sostenibilitat que actualment s’han de tenir en compte i en els que la seva empresa ha agafat la vanguardia, desenvolupant encara més el negoci.

Finalment, Trias ha despertat el debat entre els alumnes parlant sobre les habilitats que ha de tenir un emrpesari per dur a terme els seus objectius.