El programa Escola i Empresa ha arribat un any més al Lluís de Peguera. Aquesta vegada ha estat Xavier Fitó, director de Semillas Fitó, l’encarregat de dur a terme les dues sessions per als alumnes de 4t d’ESO del centre. Semillas Fitó és una empresa de més de 130 anys d’antiguetat que es dedica a la venta de llavors pel cultiu de flors i hortalisses. Actualmente té presència en més de 70 països i una força de més de 400 treballadors.

Han estat dues xerrades molt dinàmiques, amb preguntes i participació constant de l’alumnat que ha escoltat les experiències compartides per Fitó, que entre d’altres coses, els ha comentat que una de les coses més importants a la seva feina és motivar als seus treballadors i fer-los sentir partíceps del projecte.

També ha parlat de les diferències que hi ha entre el mercat laboral de fa uns anys i el d’ara, i que actualment una de les coses indispensables és saber anglès i idiomes en general, però també ser flexible, ja que les coses canvien en períodes de temps cada vegada més curts.