Avui, els alumnes de l’Institut Màrius Torres de Lleida han tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà a la Mª José Martínez, gerent de Mª José Martínez Gestions Immobiliàries.
La ponent ha fet una sessió molt activa i dinàmica on els alumes de 1r de batxillerat han participat molt animadament.
Ha sigut una sessió molt participativa i amena on han valorat entre tots els diversos departaments que comprèn una empresa i la importància que aquestes tenen a la societat on vivim. La Mª José els ha fet reflexionar sobre les tasques i el dia a dia de l’empresari i entre tots i totes han definit les habilitats que hauria de tenir un bon empresari o emprenedor.