Avui, els alumnes de l’Institut Màrius Torres de Lleida han tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà a la Mª José Martínez, gerent de Mª José Martínez Gestions Immobiliàries.
La ponent ha fet una sessió molt activa i dinàmica on els alumes de 1r de batxillerat han participat molt animadament.
Ha sigut una sessió molt participativa i amena on han valorat entre tots els diversos departaments que comprèn una empresa i la importància que aquestes tenen a la societat on vivim. La Mª José els ha fet reflexionar sobre les tasques i el dia a dia de l’empresari i entre tots i totes han definit les habilitats que hauria de tenir un bon empresari o emprenedor.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial