Aquest curs 2016-2017 d’Escola i Empresa ha estat un curs amb moltes cares noves d’empresaris que debutaven en el programa. Un d’ells Jordi Picas, Director General de Mundisa, una empresa de distribució d’aliments selectes que té presència a Catalunya i la Península Iberica, amb 10 treballadors.

Picas ha parlat al alumnes de cicles formatius del centre sobre el valor de la formació, una cosa que no es pot deixar mai de banda, així com els idiomes. També ha debatut amb els alumnes altres aspectes del món empresarial com les habilitats de l’empresari o la importància de tenir un bon equip.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial