En Joan Lluís es presenta als alumnes montblanquins des de la proximitat i animant-los a participar de la ponència per tal de fer-ho amè i el més interactiu possible. Tant és així que la ponència s’allarga uns quants minuts a demanda dels mateixos alumnes, els quals fan preguntes i s’interessen pels inicis i els orígens de l’empresa, Sangulí Salou.

Amb l’esport com a tema rellevant de la xerrada, en Joan Lluís aconsegueix captar l’atenció dels nois i noies, a qui trasllada la importància de recolzar-se amb un bon equip i d’estar sempre atent a allò que necessiten els clients per tal de donar-los un millor servei. El ponent es serveix de gràfiques i algunes dades que projectarà per fer més clarificadores les seves explicacions.
En acabar l’exposició, en Joan Lluís es fotografia enmig dels alumnes i els anima a treballar força aquest curs.