En Joan Lluís es presenta als alumnes montblanquins des de la proximitat i animant-los a participar de la ponència per tal de fer-ho amè i el més interactiu possible. Tant és així que la ponència s’allarga uns quants minuts a demanda dels mateixos alumnes, els quals fan preguntes i s’interessen pels inicis i els orígens de l’empresa, Sangulí Salou.

Amb l’esport com a tema rellevant de la xerrada, en Joan Lluís aconsegueix captar l’atenció dels nois i noies, a qui trasllada la importància de recolzar-se amb un bon equip i d’estar sempre atent a allò que necessiten els clients per tal de donar-los un millor servei. El ponent es serveix de gràfiques i algunes dades que projectarà per fer més clarificadores les seves explicacions.
En acabar l’exposició, en Joan Lluís es fotografia enmig dels alumnes i els anima a treballar força aquest curs.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de TerrassaCoatresa Inaccés Irestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial