Durant aquest mes d’abril, el programa Escola i Empresa ha anat a molts indrets de Catalunya. Aquest dimecres previ a Sant Jordi, hem anat a parar a Castelldefels, a l’INS Mediterrània, amb un grup d’alumnes de 1er de Batxillerat. La ponent ha estat la Gisela Valderrama, directora general de de CLIMAVA S.L., empresa dedicada a les instal·lacions integrals d’edificis (electricitat, aire condicionat, fontaneria, veu i dades), al manteniment d’edificis i a la construcció.

La Gisela els ha explicat, entre d’altres coses, que la clau de l’èxit de la seva empresa, i el que els ha permès sobreviure en temps de crisi, ha estat fer les coses molt bé i treballar amb un equip de qualitat i motivat. Ha recordat que en una empresa de serveis, el que és important és la satisfacció del client, per tal que aquest repeteixi. Cal destacar que els alumnes han estat molt participatius i encertats a l’hora de definir quines són les habilitats que es requereixen per emprendre a dirigir una empresa.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial