Just després de Sant Jordi, el programa Escola i Empresa continua el seu curs, duent emprenedors i empresaris arreu de Catalunya a apropar el món de l’empresa als alumnes de secundària, en aquest cas Jordi Tarragona, antic Conseller Delegat de l’empresa Expomobi, una empresa de distribució i venta de mobles que actualment ha cessat les seves activitats però que en el seu punt àlgid va arribar a donar feina a més de 600 persones, ha estat l’encarregat de parlar amb els alumnes del centre.

Tarragona ha explicat que les empreses neixen, creixen i moren. Una de les missions de l’empresari és intentar fer que perdurin el més possible en el temps. Així mateix, Tarragona ha parlat amb els alumnes de les qualitats que s’esperen d’algú que vol crear la seva pròpia empresa, o de les tasques que es duran a terme en el dia a dia.