El passat 8 d’abril els alumnes de batxillerat i cicle formatiu de l’INS Narcís Monturiol de Figueres han participat en una sessió del programa Escola i Empresa impartida per l’Enric Paredes soci director de Paredes Associats. L’Enric ha volgut remarcar en el seu missatge als estudiants la importància de dedicar-se a aquella professió que els apassioni . Entre tots els alumnes han pogut identificar quins són les habilitats d’un bon empresari.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial