David Portes, soci fundador d’Ipsum Expert, ha dut a terme avui una sessió del programa Escola i Empresa a l’Institut Numància de Barcelona. L’empresa es dedica principalment al renting directiu, i ofereix serveis orientats al creixement, organització i millora dels resultats del negoci.

Davant alumnes de l’institut barceloní, Portes ha explicat la importància de l’empresa en la societat i ha valorat algunes de les habilitats més destacades que hauria de tenir un emprenedor.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial