El programa Escola i Empresa ha arribat a Sant Andreu de la Barca, Joaquim de Toca, director general de Muji a Espanya i Portugal i soci de Barcelona Global, ha dirigit la sessió amb alumnes de 4t d’ESO del centre INS Palau. Muji és una cadena d’establiments fundada al Japó que es centra en la venta de productes per la llar, objectes de viatge, roba i altres complements. Es va obrir la primera botiga a Espanya fa 10 anys i ja s’han obert establiments a Madrid i Lisboa, a banda dels de Barcelona.

Joaquim de Toca ha explicat als alumnes que s’ha de donar al màxim en qualsevol projecte, ja sigui a l’empresa o a nivell personal, per poder dur-los a bon port.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial