Xavier Simó ha estat l’encarregat de dur a terme una sessió doble del programa Escola i Empresa a l’INS Pallejà pels alumnes de 1r i 2n de batxillerat del centre. Simó és el fundador d’INLEA una empresa de serveis amb més de 100 professionals que treballen arreu del món.

Simó ha aconseguit, mitjançant unes dinàmiques de grup, que la classe s’involucrés en el món de l’emprenedoria encara que fos només per dues hores. El ponent ha volgut recalcar la importància de l’Empatia en el món empresarial, si som capaços de posar-nos en la pell de l’altra la nostra perspectiva de les coses canvia totalment. Així mateix, s’ha parlat del futur que pot arribar gràcies a la tecnologia i els reptes que això suposa pel que fa al món laboral dels futurs treballadors.