El Carlos Galcerán en el  marc del Programa Escola i Empresa de FemCat, ha fet una sessió del programa Escola i Empresa a l’INS Pedralbes. El Carlos Galcerán va estudiar Enginyeria de Telecomunicacions i el Programa d’Alta Direcció d’Empreses d´IESE. És administrador de Cogesa, una corredoria d’assegurances amb seu social a Barcelona, que està present a més de 96 països. Ha treballat a tots els departaments de Cogesa, incloent estades al Regne Unit i als Estats Units.

El ponent ha compartit amb els alumnes assistents la seva experiència professional i les seves vivències, a les quals l’alumnat ha mostrat gran interés. Ha aprofitat per remarcar dos aspectes que per a ell són fonalmentals: treballar sempre amb il·lusió i tenir coneixements d’anglès. El centre agraeix molt el temps i la dedicació del ponent en aquesta xerrada.