El director de la consultora Invenio, Ricard Huguet, s’ha acostat fins a l’INS Pere Calders, a Bellaterra, per impartir un parell de sessions del programa Escola i Empresa. En total han estat 92 alumnes de 1r de batxillerat que han intercanviat idees amb el senyor Huguet.

Invenio optimitza equips de treball tant a Espanya com a l’estranger. Huguet considera que és essencial la honestedat per generar confiança, també ha volgut recalcar que els diners no és la única cosa que manté alta la motivació d’un equip, qualsevol persona hauria d’estar fent una cosa que li agradi perquè el rendiment sigui òptim.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial